Lagos authorities don give green light for churches to resume but wit conditions.
Tori be say Lagos State Govnor Babajide Sanwo-Olu don tok say churches and mosques fit open starting from June 19.
- See di Nigerian airports wey don get green light to fly passengers on June 21
- Five tins you fit do to ginger yourself for house if di coronavirus palava still hold you down
Di Govnor say mosques go reopen from June 19 while churches go begin services from June 21.
Di Lagos govnor add say pipo wey don pass 65 years old no go fit attend church or mosque for now.
Di govnor announcement dey come after di Presidential Task Force bin say religious centres fit re-open but give dem some rule to follow.
Lagos get di highest number of coronavirus cases for Nigeria. Di state wey also be Nigeria commercial capital get 5440 confam cases with 67 deaths. 878 pipo don recover from di disease.
Lagos get at least 20 million pipo wey dey live inside.
See di condition here
- All religious centres (churches and mosques) must be 40% of dia venue capacity.
- No hugging, handshakes, serving of food e.g. holy communion etc for any religious centre
- Children wey dey less dan 15 years no de allowed to go.
- Religious gatherings go only happun on Friday and Sunday.